premium information banner
Giełdy
+ Darmowe ogłoszenie

2023-06-28

Rusza kampania „Polskie produkty mleczne każdego dnia"

Udostępnij ten artykuł

W Polsce mamy wiele do zaoferowania – od wyśmienitych produktów mlecznych, po kreatywne sposoby ich wykorzystania w każdej kuchni, każdego dnia. Dlatego zorganizowaliśmy kampanię pod hasłem ,,Polskie produkty mleczne każdego dnia", żeby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do mlecznych smaków - mówi Waldemar Broś, Prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew.

image

Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. Jej celem jest przedstawienie korzyści płynących z codziennego spożywania polskich produktów mlecznych, zarówno dla zdrowia, jak i kulinarnych doznań. Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – od najmłodszych, przez młodzież, dorosłych, aż po seniorów. 

Organizatorzy stawiają na edukację, chcąc podnieść świadomość społeczną na temat wartości odżywczej produktów mlecznych, jak również procesów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka. Starają się dotrzeć do Polaków z informacją o korzyściach płynących z codziennego spożywania produktów mlecznych. Nie tylko promują te produkty, ale także zwiększają wiedzę społeczeństwa o jakości produktów mlecznych, co pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku całego sektora. 

Dlatego „Polskie produkty mleczne każdego dnia" to nie tylko hasło, ale przede wszystkim szereg działań promocyjnych i edukacyjnych, które odbędą się od czerwca do grudnia 2023 roku. Aktywności te pojawią się zarówno w telewizji, jak i w internecie. 

W 9 odcinkach „Pytania na Śniadanie" w TVP2, w kącikach kulinarnych zaprezentujemy propozycje mlecznych dań na każdy posiłek dnia - od energetycznego śniadania, po syty obiad, aż do lekkiej kolacji. Pokazane dania zostaną podane w estetyczny sposób, z dbałością o detal, a do każdej propozycji zostaną dodane informacje o mleku i jego przetworach. 

Dla miłośników tradycyjnych dań, organizatorzy kampanii przygotowali serię programów kulinarnych "Nasze najpyszniejsze". Gospodarzem odcinków został Kuba Steuermark, znany i ceniony kucharz, który wraz z laureatkami i finalistkami konkursu Miss Polonia, będzie kulinarnie podróżować po różnych regionach Polski. W programie widzowie zobaczą tradycyjne przepisy na dania, w których kluczową rolę odgrywają mleko i jego przetwory. 

Kampania nie ominie również internetu. Z myślą o użytkownikach mediów społecznościowych, powstały specjalnie przygotowane profile na Facebooku (https://www.facebook.com/polskie.produkty.mleczne/) i Instagramie (https://www.instagram.com/mlekokazdegodnia/), gdzie do końca grudnia będą publikowane posty z kulinarnymi inspiracjami, ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów. 

Kuba Steuermark, na swoim profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/KubaSteuermark), poprowadzi cykl krótkich filmów, w których razem z gościem opowie, dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie różnych grup wiekowych. Z kolei, influencerka, Magda Rudak (https://www.instagram.com/kabeliska/), podzieli się swoimi mlecznymi inspiracjami. Na swoim profilu, Magda pokaże, jak często korzysta z produktów mlecznych w swojej kuchni i zaproponuje smaczne dania do samodzielnego przygotowania. 

Dla fanów podcastów, organizatorzy przygotowali odcinki „Mlecznego podcastu", które pojawią się w sieci jesienią. W nich, wspólnie z dietetykiem, zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie. 

Zapraszamy wszystkich do aktywnego śledzenia kampanii i odkrywania mlecznych inspiracji. Polskie produkty mleczne to coś więcej niż tylko element diety - to tradycja i smak, który warto docenić na co dzień! Pamiętajmy o tym, korzystając z polskich produktów mlecznych. 

Partnerami kampanii „Polskie produkty mleczne każdego dnia" są: Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad całością działań objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka. 

Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka

 

Dodaj komentarz



0 komentarze

Sonda

Czy Twoim zdaniem protesty rolnicze zmienią sytuacje w branży AGRO?

44.09%
41.34%
14.57%

Podobne wiadomości

#
Strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Więcej w naszej Polityce Prywatności