Jump to content
Sign in to follow this  
Guest rolnik Adi

kapusta biała

Recommended Posts

Guest Rolnik swietokrzyskie

Witam orientuje się ktos jaka cena kapusty na rybitwach w Krakowie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rychu
W dniu 12.09.2020 o 22:02, Gość Rolnik swietokrzyskie napisał:

Witam orientuje się ktos jaka cena kapusty na rybitwach w Krakowie?

coś z kapustą się ruszyło wykopki czy co?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kapusciana klapa

ziemniak i kapucha przez 3 lata znów po rowach będzie sie walać ale chłop twardy wytrzyma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elzbieta
2 godziny temu, Rolnik1832 napisał:

kapusciana klapa póki co ziemniak był dwa lata drogi a kapusta późna w tym roku nie jest dobrej jakości.

Masz rację że kapusta pózna jest marnej jakości ale ta z letnich nasadzeń w większości nie nadaje się do przetwórstwa i również z nią będzie klopsik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Cool

Zgadzam się z poprzednikiem, kapusta jest średniej jakości, zwłaszcza przechowalnicza, więc nie ma co dzielić skóry na misiu przedwcześnie, podejrzewam dobrą koniunkturę zimą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Roman

Nie wiem o czym piszecie umnie zimówka idealna jeszcze tak ładnej kapusty nir miałem, ilość do przechowania do msrca około 120 ton, teraz sprzedaje po 40 gr dla stałych odbiorców, kokosów niema ale jak ktos sadzi i nie wie gdzie to sprzeda to sam sobie w kolano strzela i oddaje dla pośrednikow za 20 groszy aby sie pozbyc, cena 40 gr jest na pograniczu opłacalności, jak ktos sprzedaje po 30 gr nie wiem jak na tym zarabia chyba sam ja wycina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gosc.
Godzinę temu, Gość Roman napisał:

Nie wiem o czym piszecie umnie zimówka idealna jeszcze tak ładnej kapusty nir miałem, ilość do przechowania do msrca około 120 ton, teraz sprzedaje po 40 gr dla stałych odbiorców, kokosów niema ale jak ktos sadzi i nie wie gdzie to sprzeda to sam sobie w kolano strzela i oddaje dla pośrednikow za 20 groszy aby sie pozbyc, cena 40 gr jest na pograniczu opłacalności, jak ktos sprzedaje po 30 gr nie wiem jak na tym zarabia chyba sam ja wycina.

Jeśli jest tak dobrze to podaj jaki to region.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapusta sadzona po ziemniakiach jest beznadziejna i tak jest prawie wszędzie ta w czystym płonie jest bardzo ładna. Więc moim zdaniem szału nadmiarowego zimą nie będzie czy to przełoży się na cene zobaczymy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest joantek

Widze ze bialej to juz za darmo nie chca podnius chlop na grosza teraz moze wezmo bo to chonorowo cos zaplacic my rolnicy to jednak jestesmy idioci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Roman
W dniu 21.09.2020 o 22:09, Gość Gosc. napisał:

Jeśli jest tak dobrze to podaj jaki to region.

Woj. Podlaskie. 

 

W dniu 27.09.2020 o 10:15, Gość joantek napisał:

Widze ze bialej to juz za darmo nie chca podnius chlop na grosza teraz moze wezmo bo to chonorowo cos zaplacic my rolnicy to jednak jestesmy idioci.

Idiotą jesteś Ty wystawiajac ogłoszenia po 1 grosz i pisząc na forurm o idiotach. Niemasz gdzie sprzedać, nie wiesz co z czym sie robi, ale słyszałes gdzies od kogos ze ludzie na kapuscie maja kokosy i nagle sadzisz 2 ha ładujesz kase na sadzonki, ładujesz na nawozy i opryski i w dodatku nie wiesz co tak naprawde posadziłes czy to wczesna czy to pozna czy to na rynek czy to na przemysł, bo ktos Ci nawciskał jak leci, opryski przedstawiciel Ci dowalil z gornej połki a mimo to zarosnieta pewnie kapusta zielem bo jej nie umiesz opielic w pore a potem po metr lebiody, i gdy przychodzi odrabiac koszty i ja sprzedawac to niemasz pojecia jak sie za to zabrac i komu to wogle sprzedac, szukasz w internecie numerow, wydzwaniasz gdzie sie da i mimo to nikt nie chce wziasc bo nie masz rozumu i nie myslisz przed tylko po fakcie i nagle uswiadamiasz sobie jakim jestes ... i wypisujesz ogłszenia bo już nie mozesz z tego wszystkiego wytrzymac ze nie idzie nic odrobic, włacz myslenie to nie boli.

Edited by IGRiT
Usunięto inwektywy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mlody

Okolice Krakowa dostał 30 do 40 gr, przemysł na razie dramat, ale może się ruszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rolnik esi

Kapusta Sieradz 40gr/kg tak idzie sprzedac 

Niektórzy bielutka sprzedają też po 30 gr 

Szału niema ale jakieś zainteresowanie jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Rolnik esi

Też większość płaci 30 gr. Ładna zielona podaje po 40 gr teraz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gość

A jakie przewidywania na sezon zimowy ? Podrozeje potanieje ? Jak się mają u was kapusty zimowe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Xnx

To wszystko zależy od marketów czy będą chcieli kupować od nas rowar. Kapusty są różne jest sporo ładnych plantacji jednak trafiają się też katastrofalne co u niektorych. Czas pokaże jednak nie jestem dobrej nadziei patrzac po tym co do tej pory się dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...