Skocz do zawartości

Litter12

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Forumowiczu

  • Region
    mazowieckie

Informacje o profilu działalności

  • Zajęcie
    produkcja rolna-roślinna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Litter12's Achievements

Nowy na forum

Nowy na forum (1/13)

0

Reputacja

  1. Myślę że brakło argumentów. Może od Was kupię jabłko, obejrze przed załadunkiem a potem zgłosze reklamację na kwote, która przewyższa wartość całego kontenera oraz transport. Powiem że bałagan załadowaliście w skrzynki i przekaże informację że to klient w Egipcie. Dlatego ta dziecinada jest po to żeby inni ludzie nie popełnili mojego błędu bo jeśli Was klient w Egipcie oszukał tak jak to tłumaczył pracownik Amr to żebyście mieli z czego zapłacić nawet po sortowaniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów.
  2. Jestescie pewni bo wiecie że sprawy sądowe ciągną się latami. Bardzo łatwo jest kogoś oszukać i potem powiedzieć idź sobie do sądu. Świadczy o Waszej profesjonalności. Tyle lat na rynku i tak robić?
  3. Nie boimy się tej drogi juz podjeliśmi kroki. Chcemy równierz ostrzec innych przed błędem. Panscy pracownicy mogli towaru nie odbierac ja powiedziałem że.koszty rezerwacji poniose.
  4. I proszę nie tłumaczyć ze towar był zrobiony dla firmy jakiejś Food More bo ja nawet nie słyszałem o takiej działalności. Ja dogadywalem sprawę z SadPol. I proszę teraz druga stronę o ustosunkowanie się bez "dziecinady".
  5. Państwa pracownocy odebrali towar dokładnie oglądali przy załadunku nawet 3 palety były dokładnie rozbandowane i przepatrzone. Auto RedJonaprinca było warte 34000zł. Zgłosiliście reklamacje na 10000 euro. Wysłałem swojego człowieka w Egipcie do tej hurtowni gdzie trafiło jabłko by potwierdził problemy co się okazało że jabłka tam nie było. Podczas rozmowy z Państwa pracownikiem Amrem gdy powiedziałem że ja go odbiorę bo mój odbiorca chciał to odebrać, Wasz pracownik powiedział że to nie możliwe bo jabłko zostało prawie sprzedane. PS: mam nagranie jak przyjechał do Nas i mówił że jeżeli nie skorygujemy faktury to nie dostaniemy w ogóle pieniędzy. A faktura była na 3 samochody z czego jeden to Gala Royal. Chcąc być uczciwym zgodziłem się bo muszę wypłacić pieniądze sadownikom. Płatności dla ludzi którzy ciężko pracuja cały rok by wyprodukować jabłka to podstawowa rzecz w tej branży.
  6. Sąd sądem ale producenci nie lubią problemów z płatnościami tym bardziej w ostatnich ciężkich czasach. Jeżeli to jest dziecinada to gratuluje pomysłu.
  7. Czekam jeszcze na rozwiązanie sprawy ale nikt nie spieszy się nawet porozmawiać. Tylko pracownik tej firmy przyjechał krzyczeć i wymuszać
  8. Bardzo chętnie pokaże nagranie ile zostało zaladowane jablek w jakiej ilości oraz przelew jaki przyszedł na konto. Dziwna sprawa bo suma wychodzi na minus! PS: dwóje pracowników z tej firmy było przy załadunku.
  9. Proszę uważać bo nie ma pieniędzy. Sortują bardzo mocno a jeśli kupują na gotowo to potem reklamacja przewyższająca wartość jabłka sprzedanego. Masakra!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...